Har en sån fin vän

(tryck på bilden så kommer du till Pablos blogg)
Att ha en sån fin vän som dig borde alla ha, du finns där jämt och stöttar en genom vägen.
Tack att du accepterar mig som jag är och ser ut.  Du är den finaste vän man kan ha.
Och jag vill alltid finnas för dig vännen. Jag försöker finnas till i alla lägen, men du vet ju vart du ska gå om något är trubbel eller vart du ska ringa.
Livet kan vara svårt ibland och det vet både jag och du, men det brukar nästan alltid lösa sig?
Om man går 1-2-3-100 år till i skolan, man är samma människa för det. Och det är inte skolan som är livet, livet ska du leva ut på musiken och det du älskar.
Pablo Nutti jag älskar dig för den du är och ingenting annat. Du är väldigt värdefull på ditt sätt.
Om jag inte skulle ha dig som min allra bästa vän skulle jag vara så tom. Vem skulle jag vara egenkligen?
Jag älskar dig min vän Pablo Nutti! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0