inlämning

Sitter nu med håret svept i en handuk nyss tvättat det.
Även nyss börjat märkt upp MASSA kläder igen, Säcken kunde ta in ännu mer grejer och kläder.
Lämnade in 54 plag förragången och massa saker, och nu kan jag tro att det är minst 20 till. Akvarium och massa prylar smycken även.
Kul att sälja sakar på loppis fast man inte står där själv!
Man får 70 % Och de andra 30 % går till Gnarpsskola! TIPS åk dit och kolla jätte fina barnkläder!
Idag ska jag nog gå ut och fota lite och försöka få tag i storebror och höra om  jag ska boka bio till i morgon.
Lillebror sov upp hos mig i natt eller han gjorde det i går natt också men det är verkligen super mysig på natten kommer han och kryper och lägger sig tät tätt intill och vill mysa sen efter en timme kanske flyttar han sig bort och sover och sen på morgonen kommer han och vill mysa och kolla på tv MYSIGT.
Tråkigt inlägg men TACK till dom som orkar läsa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0