fotodag

Oj vad dåligt jag bloggat idag. Började gå ner och mysa med lillebror sen fick jag värdens ryck att fota så jag drog med moppen som startade  för engångsskull. Började med att jag hittade lite lungt rinnande vatten som blänkte fint. Sen hörde jag en fors som jag måsta underköka lite. Så vart även nån bild däifrån.
och och gymmade i mina "fina" gymkläder med kusinen och sen drog jag på lite fika och dusch hos henne så blir kvar här tills i morgo. SKÖNT med sovmorgon i morgon ska vi nog upp krinng 07.15 07.30 brukar annars gå upp före 06.00. Imorgon ska jag försöka få på mig springskorna och springa lite när jag kommer hem men jag vet inte om jag orkar efter som jag går till 16.00 och kommer hem kring 17.
Ska även bättra mig på att Twittra har jag bestämmt mig för.
Imorgon på elevensval ska jag ha SO/SV med en ny lärare som är intresserad utav FOTO kan bli bra känner jag.
Detta vart ett långt och onödigt inlägg och TACK till er som har orkat läsa detta.
Kommentarer
Postat av: Ingela

Du har "bra ögon" för detaljer att fota!

kram

2012-04-09 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0