Måste börja och tacka för sån otroligt fin kommentar, sånt värmer i mitt hjärta. Självklart kommer det komma upp bilder i morgon hoppas på bra väder bara! :)
Andra bilden glömde jag att lägga upp i förra inlägget tycker om den för att det vart så tydliga skuggor i vattnet.
Bort med gamla vanorna nu känner jag och det är posetift jag har börjat ätit riktig kvällsfika och inte springer och små äter hela tiden och då ibland slinker det ju ner nån god bit så det är bra att jag börjat ätit riktigt!
Igår köpte jag och mamma lite hårfärg till mig inpulsköp för jag vela testa den hårfärgen och den var både BILLIG och bra facktiskt över förväntan facktiskt.
Resultatet kom ju på sista bilden.
Snabb knäppta kort men det får duga.
Puss och kram godnatt 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0