Att blommor kan vara så vackra

Ligger nu i sängen med Värdens bästa lillebror men han sover men det gör absolut ingenting känner värmen ändå.
Idag har jag bara varit i skolan fått reda på att jag ska åka på vollybolls DM på måndag, man blir lite nervös eftersom vi inte haft så många träningar. Hållt dator lektion med 7or KUL.
schools out papper ska jag börja skriva ut redan i morgon. Jag och Lisa har anårdant en buss till nordanstigs elever som vill åka på en drog fri festival galet kul kommer det bli!
Måste säga att det är så sjukt bra att det har börjat blivit ljust på kvällarna nu.
Man kan gå ut och fota när man kommer hem:)
Nu ska jag sussa med den underbaraste i mitt liv.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0