Bilder och text i ett

Här kom det ett litet smak prov av fyra sidor av min fotobok som jag har och håller på att sätta i bilder.
Fick hem bilderna från Fujidirekt i tisdags så igår vart det pyssel hela kvällen igår.
Jag var så hyper i måndags och det skulle jag berätta varför igår egenkligen men jag hann aldrig..
I måndags så var jag på Elevråds syrelse möte som vart jätte spännande när en lärare sätter sig och säger jätte gulliga saker till mig och att hon tycker jag skulle vara ordförande i elevrådet och det värmer i hjärtat!
Men då velade en annan tjej också vara det så att elevrådet fick rösta 6-6 vart det.
Och då fick två tjejer i nian rösta och då fick hon två röster till så att hon vart ordförande. Men det är ju bara fyra elevrådsmöten till och jag är ju vise ordförande så det blev väl bra ändå. Så jag blir ordörande nästa år eller ja efter sommaren helt enkelt KUL!
Detta vart en tråkig text att läsa men hoppas det går bra ändå.
I morgon sover jag hos mormor och det betyder inget internet men oherhört mycket mys.
Det kommer nog nån bild på när jag och tjejerna åker skriskor innan vi slutar skolan.
Puss
Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: okej ") dom ska jag prova nästa gång!



Vilken fin fotobok! Var har du köpt den? Jag är själv på jakt efter en fotobok med svarta blad. Jag funderar på att köpa en fin pärm så att man sedan kan fylla på med flera sidor vid behov.

2012-02-22 @ 19:57:40
URL: http://michaelavahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0