BrilliantSmile

Jag har haft en del tävlingar på min gamla blogg, och jag testat denna tandblekning själv!
Det är en tub tandkräm som inte alls smakar lilla smakar riktigt gott!
här kommer lite kort information om produkten:

Tandkrämen löser upp och tar mycket effektivt bort ytliga beläggningar utan att ha en skadlig slipverkan på emaljen. Whitening+ toothpaste används därför med fördel 2 gånger per dag.
Användning
Används varje morgon och kväll (två gånger per dag). Applicera BrilliantSmile Whitening+ Toothpaste på tandborsten och borsta sedan tänderna som vanligt. Efter 2-3 minuter, skölj munnen med vatten. Svälj inte tandkrämen. Gravida och ammande kan använda tandkrämen.

Aktiva ingredienser

  • Tetrapotassium Pyrophosphate: Motverkar bildandet av plack, tandsten, fläckar av tjära mm.
  • Zinc Citrate: Motverkar dålig andedräkt och hindrar, i kombination med Tetrapotassium Pyrophosphate, mycket effektivt uppkomsten av nya missfärgningar.
  • Potassium Nitrate: Motverkar ilningar och isningar.
  • Poloxamer: Bildar en hinna på tänderna och skyddar därmed mot nya missfärgningar.
  • Flouride: Motverkar uppkomst av hål i tänderna.

Barn under 7 år bör ej använda tandkrämen.

"DIREKT TILL SIDAN"


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag tycker den smakar Jenka, bugg som fanns förr! Supergod! ")

2012-02-16 @ 15:22:19
URL: http://michaelavahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0