Du är mitt allt

Kortet är sedan i torsdags och min fina vän har knäppt den.
Idag ska jag till Sundsvall och kolla på kameran, jätte nervös.
Nu sitter jag med lillebror i min säng, han har sovit med dig i natt och vi har haft jättejätte mysigt!
Han har sovit hela natten eller han vakanade 2 gånger men under dom gångerna så var han inte vaken mer än 1-2 minuter han drack lite vatten och sedan sa jag att han skulle sova så somnade han min kille de!
Jätte stolt över honom verkligen, tror det har varit lite skönt för mamma och pappa också  och fått vila för han brukar ju stöka jätte mycket på nätterna!
Jag älskar dig mest!
Kommentarer
Postat av: moOa med två O.

hej, hur har din dag varit? Blir det melodifestivalen ikväll? :)

2012-02-04 @ 17:00:09
URL: http://mooasffoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0