Detta kommer jag kämpa för

Vart en fotofag idag okså, solen sken igenom fönstret när jag vaknade.
Ikväll åker jag på gymet och dansar bodyjam skönt efter en socker helg känner jag.
i morgon äntligen börjar min praktik på HT  Hudiksvallstidning. Fast jag börjar klockan 13.00 i morgon men då går jag och träffar  silje på skolan som jag inte träffat i helgen, och äter lunh med henne.
Känns som dagen i morgon kommer inehålla väldigt mycket förväntansfulla miner!
drömmen med denna vecka är att jag ska få låna deras kamera och knäppa något kort, Och att minst kanske skriva en artikel.
Nu ska jag snart börja göra iårdning mig, justia jag har färgat håret idag också bild kommer i morgon förmodligen.
Puss
Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fina kort!

2012-02-12 @ 17:51:57
URL: http://saaran.blogg.se/
Postat av: Sara

Jätte fina kort!

2012-02-12 @ 17:51:57
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0