du och jag lillebror

Varit ute och lekt med lillebror nu på morgonen. Kände att det var toppen väder för honom eftersom han har haft feber så länge och han älskar att vara ute. Men han har varit feberfri några dagar nu.
Sedan gick vi in och fixade akvariumet och efter det så åt vi lunch och nu sover min lilla prins.
Många som undrar om jag och min lillebror är så här tajta eller om jag bara skriver det. Och så kan jag berätta att vi är så här tajta, vi är med varandra natt och dag för att han sover med mig också!
Nu får jag se vad jag ska göra vart gör lös nu i morgon blir det gymmet med Ullis! :)
Puss
Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter kanon att ni är med varandra så mycket! Det är långt ifrån många som är det och jag tror man kommer ångra i framtiden om man inte tar vara på tiden!



Du verkar vara en super storasyster!

2012-02-25 @ 20:59:30
URL: http://michaelavahlsten.blogg.se/
Postat av: Jennie

söt lillebror :)

2012-02-25 @ 23:37:30
URL: http://hallon8.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0