Man kan inte sakna någon man aldrig haft

Idag är jag riktigt nervös, inför i morgon då jag ska åka och kolla på kameran som jag är ganska negativ till.
Känner att en kamera kan inte gå ner 1000 kronor sedan i sommras.
Denna vecka har jag skaffat en ny blogg ju, och sedan har det bara blivit snabb inlägg.
Idag lämnade jag in min engelska uppgift som jag är riktigt nöjd med, satt två timmar i går och kämpade.
Snart är det tio rast  och det betyder tio fika gooot känner jag!
Jag ska försöka lägga upp något mobil inlägg också det måste jag bli bättre på!
Ska även försöka lägga upp något videoinlägg snart kanske ikväll.
Måste även säga grattis till min kusin som fyller år idag!
puss
Kommentarer
Postat av: p a u l i n e - fotoblogg ♥

SVAR: Nej det är en analog canon systemkamera som jag ärvt av min pappa, de ser lite annorlunda ut jämfört med kamerorna idag.. :) KRAM

2012-02-03 @ 22:04:20
URL: http://palosfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0