Seriöst inlägg

Bilden från Pablos arkiv.
Blev ett slarv inlägg imorse, idag har jag vartit och jobbat på kontiframtionträff.
Läste även en text i kyrkan, Riktigt kul tycker jag måste jag säga!
Efter det blev det bara att vara hemma och mysa. I morgon åker mamma och pratar med siba och försökringsbolaget om kameran. Eftersom den inte alls var lika som min som jag lämna in.
Det fanns ingen blixt och jag vill ju ha det!
och jag kommer inte kunna få tillbaka min gamla heller. Jag känner att ett liv utan kamera det kommer inte gå.
Så jäkla fotosugen så det bara sprätter i fingrarna på mig.
Om en vecka har jag praktik i en vecka. Jag längtar som tusan till dess!
Jag ska ha praktik hos HT Dom har även en webbtidning HT.
Puss
Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad tänker de med? Det är väl klart att de måste ge dig en liknande kamera! Hoppas verkligen att de ordnar till det åt dig!

2012-02-06 @ 08:24:50
URL: http://michaelavahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0