Ny start

Bilden är sen några veckor sedan.
Nu börjar jag blogga på blogg.se igen efter många om och men.
Jag är en tjejsom verkligen brinner för att fotografera, jag har knäppt dans grupp bilder och sålt på dansuppvingen.
Drömmen är att skaffa en fotostudio och fota på hel tid.
Jag bloggar för att jag älskar att skriva. Jag ska ha praktik i en vecka hos en jurnalist och se hur det är och om det är något att kanske sattsa på senare.
Min blogg sammarbetar med brilliantsmile.se. Jag kommer nog även att ha någon tävling där man kan vinna tandblekning. Jag har själv testat deras tandblekning och den funkar faktiskt!
Jag har även lottat ut två tuber på min andra blogg som ska tas bort (www.elindv.devote.se)
Nu är min kamera på lagning och jag hoppas den blir klar snart!!
Så när jag lägger upp inlägg blir det inlägg från arkivet!
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0