Vår bästa tid

Nu sitter jag och nyss kollat på mästerkoken som pappa skulle kanske ha varit med i.
Jag skickade in en annsökan till honom i Höstas och han vart antagen ett provsmak, men han velade inte tillslut.
Och jag vart inte alls sur för jag tycker det är honoms val om han vill eller inte.
Idag gick jag ut och fotade lillebror, super mysigt väder. Och han var sharmig som vanligt.
Även börjat en ny lärare som vi ska ha i so/sv, känns bra han är intressrad av fotografering hur kul är inte det??
Fast vår tidigare lärare var helt grym, bästa läraren vi har haft någon sinn!
Ska snart gå och sova lite för att jag ska upp i morgon och vara pigg och glad!
Puss hoppas ni har det bäst!
Kommentarer
Postat av: Pablo

Så mysiga bilder, Elin :D

2012-03-28 @ 22:19:49
URL: http://pablonutti.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åå, du tar så himla fina bilder!

2012-03-29 @ 08:42:45
URL: http://michaelavahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0