Aldrig blivit så förr

Hej skrev inget igår pga av att jag åkte hem vid 10 från skolan för jag fick en smäll i huvudet i Söndags och det börja kännas rinktigt mycket då.
Och jag vart röd prikig i ansiktet och tårarna rann. Så jag måsta ha medecin och den hade jag inte med mig..
Så mammas kompis Ullis som jag gymmade med för nån vecka sen, var så snäll och skjutsade hem mig.
Sen ringde ungdomsamårdnaren till mig för vi vill att han ska fixa buss resa till söndehamn den 15 juni och han sa att det nog skulle fixa sig.
Sedan ringde jag på sommarjobbet som jag ringt på förr och han sa att jag hade 90 % sommarjobb i sommae så jag har SOMMARJOBB!!!!!!!!!
Det känns toppen. Skriver mer senare idag.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0