jag älskar dig

Gammal bild!
Jag älskar dig så mycket lillebror, du är min och ingen annans. Du är den jag kommer leva livet för.
Idag vart det stan med mina fina tjejer, isabelle och josefine. Vi gick på stan och shoppade lite eller jag köpte en ny hårspray sedan vart vi jätte sugna på något att äta så vi drog på Nojs GALET GOTT!!
Jag åt friterad kyckling ris och sötsur sås och sen till efterrätt vart det friterade bananer och glass ännu godare!
Imorgon kommer jag nog inte orka blogga så mycket på morgonen för jag ska på mulle meck med Lillebror rasmus och mamma riktigt mysigt!
Men kommer nog upp tävling på kvällsidan måste sätta mig och göra det nu!!
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0