Vår känslorna försvann

Imorse när jag vaknade så var det skinande sol, men när jag titade ut så var det också snö.
Jag blev jätte besviken för jag trodde snön verkligen inte skulle komma tillbaka.
Nu är jag hemma själv med min underbar lillebror, pappa och pappa är ute och går.
och lillebror har litelite feber så dom velade inte släpa ut honom.
Så dom frågade om jag kunde ha honom, och det kan man ju bara inte säga nej till!!!
Så vi tog oss till och bakade cholkadbollar med digestive, jag har fått recpetet av Jambo ett caffe inne i stan.
Nu ska jag och lillebror mysa vidare ha det gott!
Kommentarer
Postat av: Muxhaela

Åå, vad gott det lät!

Funderar på om jag också ska göra lite chokladbollar :)

2012-03-31 @ 10:20:56
URL: http://michaelavahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0