Vilken dag

GALET!
igår fick jag ett mail om kameran eller i tisdags fick jag det ifrån någon i london.
Sedan har hon inte svarat mer så jag tänkte eh de dära blir ingenting eh.
Så igår mailade hon mig och ursäktade sig för sent svar och sa att hon velade köpa den.
Jag kjuter ett glädje tjut, Så idag ska mamma gå in på posenten och skicka det till henne så ska vi få någon kod som man lägger in på dator så vi får pengarna i morgon eller på onsdag.
Förstår ni eller jag ska köpa en ny kamera!!!!!
Idag känner jag mig helt craisy GALET!
Även värdens träningsverk idag efter gymmnadet igår men jag tänkte gå i bra tid idag till bussen så man kan drömma sig bort lite i musiken i lurarna.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0